.

четвртак, 31. март 2011.

Oglasi bezobrazne devojke

To se uvijek događa kad sam voziti. Moj um samo brži put bezobrazne devojke  i ja ću pronaći sanjala. Ovaj put to je puno gore, jer sam samo otišao tjedan dana bez dobrog orgazma, tako da možete zamisliti moje raspoloženje i moje snove. Put je bio vrlo leđa zemlji, a rana kroz neke nevjerojatne krajolik - brda, šume, i gustom borovom šumom. Creek igrao tag s autoceste, prijelaz na nekoliko mjesta. Kao što sam vozio sam zadržao maštao o tome da gol u šumi. Moj slobodne ruke počeo trljati moj hard član preko moje traperice, ohhh.Mislio sam samo o ležerno hodanje kroz borova nosi samo moje tenisice. Rizik mi je uključivanje, i kao što sam unbuckled moj remen moj penis pomaknuo u moje traperice u uspravan položaj, i dalje raste teže od drugog. Ja u potpunosti raspakirali i otvorila mi traperice dati neke slobode kako bi moj pulsirajući teško, ali to zahtijeva više!

Baš kao što sam bio na početku stvarno se zagrijali, povlačenja bezobrazne devojke  se pojavio na desnoj strani, s planinarskom stazom za istraživanje šuma. To je bio sumrak, ali takav da samo dolazi u planinama, gdje je potrebno neko vrijeme za sunce set, tako da ostane u pola sjaj za oko sat vremena. Oh da, to je upravo ono što je liječnik naredio, i to je bio napušten!

JA pogodak kočnice i skliznula u puno, parkiralište tik do otvora u ogradi na put. Ja skinula moje košulje, i kao što sam počeo kick off moje cipele, prednja svjetla došao oko kutu i zapalio se stabla. Sam golub natrag u kamion kao automobil je ubrzao oko zavoja, to je prednja svjetla lov me sigurno unutra moj vozilo za drugi prije nego su nastavili oko krive i dolje na autocestu. Bilo je očito da ću morati na vrijeme to pravo inače bih biti uhvaćeni goli u saveznim park! Uzbuđenje je napravio moj penis krik za slobodom! To nije stvar, ja sam bio idući u to učiniti! A ja bih čak ostaviti sve iza sebe svoju odjeću, nosi samo moje cipele za hodanje niz stjenovitih put do cool trčanje potoka.

Brzo sam prolio dolje koža, i izašao. Deset noge na ogradu, čini se milja, a ja sam samo znao da Ranger ili šerif će doći oko krivulje bilo koji drugi. Ali ja sam hodao, uz moj hard penis vodeći na putu u hladan noćni zrak. Ja Strode u ogradu i otišao do planinskih staza. To je bio moj noć! Gola i sama, počeo sam šetati niz stazu, moj penis trzanje s nestrpljenjem! Malo sam znam da ću dobiti toliko više nego što sam pogađa za tu noć!

Kao što sam šetati niz put u sumrak, moj penis osjeća kao da je na vatru iz male hladnoću planinskom zraku. Wow, gol u velikom otvorenom, i to je sve moje! Creek je pokrenut i ja šetnja do njega i sjedne na velika stijena koja se uzdiže na rubu vode.Topline dana je još uvijek u kamenu, tako da je topli krevet za mene osloniti na. Ja kick-off moje cipele i slajd u potok cool. To je moj pogodak loptice poput čekića, chill trčanje ravno kroz mene, poput struje. Sam ostati u vodi dovoljno dugo da se navikne na temperaturu i onda sam početi utrljati moje loptice pod vodom. JA držati korak trljanje s moje lijeve strane, dok je moje pravo je zauzet istražuje mojim grudima, i trčanje dolje do moje vratilo. Potpuno uzbuđen, ja početi da se iz potoka kad čujem nešto što uzrokuje moje srce prestati!

Dok je moja pažnja je usmjerena pod vodom, zvuk potoka mora imati maskiranih približava par. Oni su se smijali i pol prikazuju kao što su prilazi stream. U sumrak nisu me vidjeti, a ja sam potonuo dolje u bazenu području, tako da je voda me pokriva od vrata prema dolje. Bilo je prilično očito da su bili pijani i rožnat. Gvido je dobro građena, s kratkom kosom i što je izgledalo kao zbijeno tijelo. Djevojka je nokautiran! Kratki plavu kosu s vitkim graditi. Njezina siva gaćice pokrivaju zbijeno magarca, i duge noge preplanulost završio paket. Njezina bijela košulja bila je na pola puta gore tako da sam mogao vidjeti joj lijepo kormilar i samo tračak onih ogromnim tits koji tip je bio cupping pod njezinu majicu. Oni su bili stoji pored stijena da sam stavio moje cipele kraj, i oni stvarno počeli ići na to. Samo osam metara Bio sam pod vodom potpuno gol i gledam cijelu stvar! Oh wow!

Moje ruke je otišao to moj penis, koji je softened se vrlo malo, zbog šoka i hladnom vodom. Kao što sam voyeured sam mogao osjetiti krv početi otvrdne se vratila ponovno.Počeo sam polako stisnuti glave moj kurac, s vrhom između prstiju na ruci dok sam gledao par čine out.

On ju je savijena leđa kao što je podigla majicu i unclasped grudnjak u jednom glatkom pokretu. Bilo je preko glave i leži na tlu u neposrednoj blizini moje cipele! Ali oni su bili previše vruća primijetite bilo što ovozemaljskom što su cipele kad joj je slavna tits su bili izloženi! On je otišao iz jednog u drugi lizanje i sisanje bradavice dok su teško i svijetli crveno. Njezina stenje i bori stvarno su me okreće na što sam nastavio milovati moj penis pod vodom.

On je klizila niže, a srušena joj gaćice da bi se otkrilo joj obrija pićka, koji je počeo grickati okolo kao nagnuo njezin povratak na stijenu. Njegov jezik je radio to je magija kao ona oko tučen i gumiran joj tits s jedne strane, dok grabbing glavu s drugim i zabadanje u njegov jezik za sve što je vrijedno!

Do sada sam bio super teško opet, i voda je opet toplo da moje tijelo acclimated. Ja pomiluje kao što sam gledao i slušao samo par metara dalje od mene! To je bio nevjerojatan uključite, a morao sam usporiti moje tempo, tako da ja ne bih završiti prije koncerta bila gotova!

Kao što je on jeo joj maca, ona lučnim leđa i stavi joj ruke iznad glave na stijeni.Odjednom je podigla back off stijena u ovom gimnastičar leđa luka thingy kao i ona mi je snažno tuklo joj pička u njegovo lice. Njezina tits su veliki i ponosni, a glavom je visio naglavačke sa svojim zatvorenim očima. Bila je nevjerojatno i gotovo je dovoljno blizu da se dirati. Ja Pomilovala teže jer ona je počela da orgazam, mlaćenje o sa napustiti svoju savijenim leđima i kosa pada oko nje naopačke glavu. Njezina usta otvaraju i zatvaraju kao da je sisa na penis i to je vozeći mene ispucan kao što sam pomiluje moje rock hard penis pod vodom nekoliko stopa daleko. Bio sam gotovo do točke usudio ustati i otići s njom kad ona iznenada srušio na leđima kao brijeg orgazma prošli kroz njeno tijelo.

Njezin dečko onda je ustao i hodao okolo s njom, njegov tvrdi penis pritiskom protiv njegove hodanje gaćice. On je započeo svoje cipele i skinuo majicu da bi se otkrilo lijepo prsima. Ja samo mogu diviti kao svoje gaćice došao dolje da bi se otkrilo veliku oticati u uskoj crvenoj bikini gaćice. Wow. To je dobivanje bolje i bolje. Njena energija je ona vraća kao valjani na njezinu stranu i uspravio, joj tits odskakanje u svoje lopte kao i sama nalazi ispred njegove paket. Ona je počela lizati i sisati njegov loptice desno kroz crveno donje rublje. Kao što je grickaju na prednjoj strani, rukama povukla prema dolje svoju bikini u leđa dok je uhvaćen njegov penis na prednjoj strani. Preselila ruke oko sebe i polako dovela njegov penis.

Bio sam zanesen, jacking off moj vlastiti penis i gledam svoje lijepe obrijane penis dobivanje kraljevski tretman ovog gola boginja pravo ispred mene! Uzbuđenje od trenutka bilo gotovo više nego što sam mogao podnijeti. Ali, stvari su o da biste dobili stvarno dobar!

O Bože, ja ne mogu stajati! Ovdje sam u vodi potpuno gola kao lijepa gola plavuša traka off ove vruće klinac's Bikini gaćice otkriti lupanje, lijepa obrija penis! Ona je srušena njegova crvene gaćice i počeo trčati njezin jezik pod svojim loptice, koji rade gore na vrhu njegov penis. Moj penis je u ruci a ja sam bio pumpanje za vožnju svog života kao što sam gledao par samo nekoliko metara od mene. Moja glava je bila jedini dio mog tijela izvan potoka, a nisam bio uočio par kao što su prolili svoju odjeću i počeli svoje frolicking postoji pravo -  bezobrazne devojke nesvjestan moje prisutnosti. Voyeur u meni je stvarno vlasništvo velik vrijeme, ali u isto vrijeme sam stvarno počela osjećati kao da sam trebao pustiti ih da sam bio tamo. Ali onda opet, bio sam gol i očito je jacking off pod vodom, pa kako bi oni reagirali?

Baš kao što sam počeo da usporava i razmisli o mojoj situaciji dogodilo nešto nevjerojatno ... Plavuša otvori oči i oni zaključana pravo na moje! Mislim da nije bilo kao pametan ili tajne kao što sam mislio, već je znala da sam bio u pravu tamo u vodu gledajući joj sisati penis da za sve to je bio vrijedan! Wow! Sam skupio hrabrost i moj je jedino što sam mogao učiniti u tom trenutku, ja sam ustao. Voda kaskadnog niz moje tijelo i off moje rock hard penis, koji je natečene i crvene do sada. Zraka na mom tijelu osjetio toplo kao što sam prišao djevojci koja je zadržala svoju oči na mene i usta na njega. On nije bio svjestan od mene, jer sam prišao s leđa mu je i zbog činjenice da je ova djevojka je njegov penis kovitlaju oko u njeno lijepo usta vozeći ga ludim sa željom.

Prišao sam joj i dosegla do šalice dojke, uvjetno i pokušava da bude nježan, a opet uvjeren u isto vrijeme. Nisam htjela da joj ga ili freak out, ali nisam mogao držati usta off one ogromnim tits bilo više! Okrenuo sam se na leđima i skliznula na stijeni pod joj da sisati bradavice kao ona slurped na njegov kolac. Moj penis je ravno gore u zrak i lupanje sa uzbuđenje. Osjetio sam ruku na moj penis i pogleda s jedne sjenica u mojim ustima kao što sam sreo oči. On nije 'činiti se previše iznenadio da me vidi i ni on nježno pomiluje moje vratilo na način da je samo još jedan dečko zna kako to učiniti. To traje jedan znati jedan, pretpostavljam, ali prokleto se osjećao dobro.

No, najbolji je bio još uvijek svršiš!

Tamo smo bili u prirodi, sve tri od nas gol i uzimajući ga na! Bio sam sisanče plavuše totalno vruće tits, a ona je davala klinac blowjob koja je izvan ovoga svijeta, kao što je slurped na njegov hard vratila i lizali njegovu loptice obrija samo nekoliko centimetara od moje lice! On je bio izmjenične između trljanje moje loptice crnke  i milovati moje vratilo. Bio je vrlo dobar, a ja sam bio težak kao kamen. Oglasi sexy

Plavuša slid off stijena i na potok, i mene i stud nije gubio vrijeme u njoj sljedeće u vodu.To je bilo nevjerojatno i toliko vruće nisam mogla vjerovati moje sreće! Voda prevrnuo njeno tijelo i ona je posegnula za moj kurac, sisa na njemu tako dobro. On je radio iza nje i umočen u nju duboko dovoljno za nju da izdisaj u užitak. Nisam mogao držati oči off njegov kurac, koji rade i izvan joj maca. Vodene linije bio je nešto ispod njegove lopte, tako da oni čuvaju raspršivanje u vodi. Njen jezik je stvarno raditi na moj vratilo i sada sam mislio sam da ću eksplodirati! Odjednom je izvukao iz nje i popeo se na oblutak po rubu potoka, njegov penis pravo na moje lice! Ja ne mislim dvaput, samo skliznula da je čudovište u usta i nije mu ono što je radila za mene! Nije trebalo dugo i osjetio sam mu jaja napeta za samo drugi prije veliki jet sperma prskana u moje otvorenih usta. Samo onda sam pucao sisate  moje opterećenje cijelom plavuša koja je trljajući joj maca ispod vode kao što je došao s glasno stenjati. Natkrivena u toplim cum, guzate  i potpuno je proveo sam pao natrag u potok, pridružili djevojka koji su nastavili rubher tits protiv mene kao ona nastavila sperma opet.

Nije riječ je rečeno kako je par uhvatio svoju odjeću i prošetali off u šumi. Kao što sam ostavio svoju odjeću u moj auto, samo sam položio natrag na stijeni za nekoliko minuta.

Нема коментара:

Постави коментар