.

четвртак, 3. март 2011.

Oglasi za seks

Vidio sam e-poštu  oglas za seks od mojih starih inženjering profesor me pita da mu poziv. Pogledao sam izračunati vremensku razliku s istoka i odlučio ga nazvati sljedeći dan kao da će to biti prekasno u Princetonu sada. Nisam vidio Dan za par godina. On je bio moj najdraži profesor. Bio je stvarno cool plavuša "tromjesečja back" u potrazi tip koji je ostao jedan do kasno u životu i imao brojne skandalozne afere s grad studenata i učenika do bio četrdeset godina. Potom je na programu razmjene profesora s Seoul National University, kada je zakačen sa Min je, dvadeset-godišnji student inženjering i oženio. Min, kojeg smo svi zove Jenny, bio je iste dobi kao i mi, i bio je zapanjujuća ljepota u 5'7 "s petite i atletska napregnut tijelo za umrijeti, google seks oglasi zaobljene zbijeno magarca, tvrtka 34C grudi i oblikovani struk i teško želuca. Nije teško vidjeti zašto je Dan pala za nju. Dan i Jenny je imao jednu kćer odmah, Stephanie i drugu kćer, Kellie, dvije godine kasnije. 

Pitala sam se što bi moglo Dan želite gugl seks  kao nisam ih vidio za vrijeme, ali uvijek sam učinio pad od kad sam bio oko Princeton. Budući da moja supruga Ann iznenada je preminuo oko 18 mjeseci stvari su bile užurbano i sam bio iz dodir s gotovo svima. Zadnji put sam posjetio Dana i Jenny sam primijetio da je Jenny bila još uvijek nevjerojatno vruće za svoju dob (Dan je bio sretan čovjek). 

Zvao sam u jutro i uhvaćen Dan u svom sveučilištu uredu. Nakon što uhvatiti korak i Dan pita kako sam bio događaj premješten na razgovor i Dan objasnio mi je da je njegova kći Stephanie je bio idući u biti u Palo Altu radi kao pripravnik za inženjering ljeto prije ulaska Stanford. Njegova supruga, Jenny, bio je vrlo zabrinut da ona ima sigurno mjesto za boravak i bio je zadivljen ako sam mogao dati mu savjet o dobrom prostoru ili objektu za Stephanie unajmiti mjesto u blizini Sand Hill Road području. Bio sam uhvaćen donekle nespremnog i rekao da je Dan Palo Alto je bio vrlo siguran, a on ne treba brinuti. Dan je, međutim, ustrajao i bez razmišljanja sam predložio da Stephanie mogao ostati u mom motel uz bazen dok je pronašla bolji aranžman. Dan je bio jako zahvalan i stavi njegova supruga Jenny je na liniji.Jenny također me quizzed o tome kako sam bio događaj od Ann preminuo od žene misle da ne možemo opstati bez nase zene oglasi , a ona me čuva zahvale za brigu o svojim "malo Stephanie." Znao sam iz iskustva da je Jenny bila vrlo preko zaštitne i teško vožnje majka koja je njezine kćeri study hard, uzeti klavir, učiniti balet i gimnastika, naučiti govoriti i korejski u osnovi je bio rob vozač za siromašne djevojčice. Sam je uvjerio da je "to bi bilo nikakvih problema", a onda smo priredili specifičnosti putovanja. 

Mi smo napravili aranžmane za mene podizanje Stephanie iz zračne luke San Jose sljedeći tjedan u nedjelju da će se s početkom njezin staž u ponedjeljak. Nakon toga nisam mislio o tome previše, ali sam počistiti motel i staviti novi posteljinu i novi poplun i napravio siguran klima uređaj je radio. U motel je lijep apartman s vlastitom kuhinjom i kupaonicom i tušem.Dnevni boravak je veliki panoramski prozor s pogledom moj bazen i Los Gatos brda. Kupio sam neke roza i bijeli ručnici i ružičasti ogrtač i neke "girly" stvari, tako da će osjetiti motel je ženski dodir. 

Otišao sam do zračne luke ispred vremena i čekao u dolascima području. Kada Stephanie napokon izašao povlačenjem njezina torba nije bila ono što sam očekivao. U 17, uskoro navrše 18 godina, Stefani je postala mlada žena i izgledao daleko zrelija od njezine dobi.Stephanie je nosio tanka crna par Rock & Republic traper hlače koje su joj sada oblikovane šire i ženstveno kukovi i zaobljeno uporište. Ona je na reš bijela bluza koji je napravio te tantalizingly svjesni koliko puniji njezine grudi su postali, ali samo ukazivao na njihovu čvrstoću i oblina vam dosadan da žele više. Nosila je sofisticirani cjedilu bisera oko vrata i podudaranje biser naušnice s njom kosu povukli veliki isječak. Njen make-up je bio skroman i profinjen, ali samo savršeno za postavljanje off joj veliki pjenušava očiju i njezina nasmijana meke usne. Vidjevši me u gomili Stephanie lice lit gore i ona je potrčala prema naprijed i dao mi zagrljaj. 

"Hvala što ste došli i mene branje gore Uncle Rob! To je toliko velika od vas da mi ostane na svoje mjesto. " 

Siguran sam da je Stephanie bio svjestan svoje seksualne sjajan učinak na ljude, ali kad me zagrlila svoju tvrtku grudi pritisne protiv moje grudi i moj nos je bio uronjen u svoje duge, tamne, valovite kose s njom parfem mi je opojan. Ja zgazi leđa i njezin održati u ruke duljine kako bi dobili dobar pogled. Izgledala je oko 5'6 "kao što su joj mama i ona je divan visok, tanak, tanka ali atletski lik. Stephanie je kosa bila duga i tamna sa blondish naglašava i imala velike oči boje lješnjaka s dugim trepavicama. Sve o njoj je ženstvena, ukusno i seksi. 

"Wow, koliko dugo je to bio? Samo dvije godine? Ali, vi ste svi odrastao i postao si mladu damu! " 

Ona me pogledala s nestašnim svjetlucati u njezine oči i nije balerina pirueti. 

"Vi stvarno mislite tako? Moja mama još uvijek misli Ja sam djevojčica. Ona praktički želi mi hoda preko ulice. Ona ne čak i neka mi kupi svoje odjeće. Ujak Rob sam se smothered!Pogledajte ove cipele? Stanovi! Možete li vjerovati da sam skoro 18 godina i nemam par pete. " 

Ja uvjereni Stephanie da je ona sada službeno rezident države Kalifornije i da koliko sam bila svjesna nema zakon protiv nošenja peta. Stephanie giggled i uhvatio moju ruku i ona povezana njezin kao što smo na čelu do parkirališta. 

Dobili smo zajedno iznenađujuće dobro, a ja uvjeravao ju da je ona bila mlada odrasla osoba i sada da bi ona trebala uživati u svojoj novoj neovisnost jer sam znao da je bila zrela mlada dama s dobrim glavu na njezina ramena, a ja zastao, vrlo lijepo jedan po jedan da ! Ne znam zašto sam dodao da zadnji dio, ali je svakako zablistao na odgovor i mene nagrađeni sa pjenušava osmijeh i smijati. Stephanie je bio toliko uzbuđen i ushićen i entuzijazma joj je sigurno zarazne kao što sam se pridružio u svojoj sreći i uhvatio sam cereći se bez stvarne razloga osim činjenice da sam bio sjedio pored ovog spektakularno lijepa i seksi mlada dama.Nisam osjećala ovo dobro za dugo vrijeme, i nisu znali zašto. 

Mi je dobio u moj supruga 'stari auto, kabriolet BMW i krenuo za moju kuću. Ja normalno vozio moj DBS, ali sam imao planove za ovaj automobil i htio iznenaditi Stephanie. Voziti doma samo je oko 20 minuta, a ja neka se nasele u te promjene pred njom ulazak u motel prije večere. 

Stephanie je promijenio u par Lululemon pripijeno crno yoga hlače i uske tijelo grleći ugljen sivo odijelo uz tijelo. Oprema nije umanjila moju raste interes u ovom mlade djevojke tijelo i sam pokušao moje najbolje da spriječi moj penis iz otekline i postaje previše očigledan. Mi smo pričali i pričala o svom inženjering stažiranje u lokalnoj medicinskih uređaja tvrtke. Zatim je pitao me kako sam ja mislio da bi trebao doći na posao sljedeći dan za svoj prvi dan posla i mogao sam ju voziti. Sam joj pogledao u oči i upitala, ako je imala vozačku dozvolu.(Zapravo sam već znao što je učinio, jer Dan mi je rekao na telefon), Stephanie izgledao zbunjeni i reče: 

"Da, ja to, ali nemam auto i ne mogu jedan priuštiti." 

Rekao sam joj da me slijedite i odveo van na kolovoz. 

"Ovaj automobil je tvoje. Razmišljao sam o tome što učiniti s njom jer Ann je preminuo, ali voljela ovo auto tako da ja ne želim ga prodati. Pa, ionako, znam da ćete imati puno zabave s Beemer i to će biti puno više prikladan za vas da se na posao, a kasnije na Stanfordu. Već sam vam staviti na osiguranje, JA pravedan trebate na e-mail im svoju vozačku dozvolu. " 

Stephanie je skočio gore i dolje i baca joj ruke oko mene pritiskom svoju tvrtku grudi protiv mene po drugi put u manje od dva sata. Bez razmišljanja sam odgovorio i njezin izdvajali u mene s moje ruke kao moje lijeve strane slučajno odmarao na gornjem dijelu njezina zaobljena stražnjica. Moj kurac ne bi slušati moj mozak i popeo na punu 7 inča u sekundi.Stephanie ne pustiti i zadržao kazivanje koliko je cijenjen moju pomoć, dok joj bokove i grudi pritisne čvrsto protiv mene i ona obilno svjetlo poljupci na mom obrazu i vratu. Bio sam moleći ona ne osjeća nadut štap pritiskom protiv bokovima. 

Kasnije sam joj pokazao kako voziti automobil i  mali oglasi Beograd odvezao ju oko susjedstvu joj orijentirati. Te večeri smo imali pizzu, a ja pomalo nevoljko pustiti da ode u krevet jer sam stvarno uživala u svojem poduzeću. Bilo je čudno, ona je tek oko 18 da se i ja sam bio 39, ali osjećao sam se tako ugodno pričajući s njom. Sljedeća tri tjedna Stephanie naučio putu oko i nije puno posla kod kuće, u večernjim satima i vikendima kako joj posao bacio puno projekata na nju. Rekao sam joj da se slobodno koristiti svoj dio kuće, u bilo koje vrijeme, a budući da sam sada živi sama i tako mi često jeli večeru zajedno. Ponekad sam joj je pomogao riješiti određene probleme iz svoje tvrtke. Jedne noći sam joj pomogao s kontrolom temperature problem s RF uređaj identificiranjem Curie točke na komponentu. Njen šef je očito bio izuzetno impresioniran da je mogla nositi tako kompleksan problem i to me još zaradio intenzivnije sjednici zagrljaja i poljubaca od nje kad je došla kući sljedeći dan. Moj mozak je počeo fantazirati o tome vruće tijelo spava samo nekoliko metara dalje svaku večer u mojim motel i bio sam žele da se neke od njenih poljubaca bi propustiti moj obraz i pada na usnama, umjesto. 

Na četvrtom vikend Stephanie nije imao bilo kakav posao, a ona je pitao ako bismo mogli koristiti bazen od vremena sada je dobivanje vrlo vruće. Rekao sam siguran, neka je roštilj u subotu i provesti dan uz bazen. Ona je željela ići u dolini sajam Mall i dobiti novi kupaći kostim, tako da je to učinio u petak navečer. Rekla je ona htjela kupaći kostim biti iznenađenje pa sam joj dućan na svoj vlastiti. Sutradan oko 11:00 sati, bio sam gleda moj prozor kad sam vidio Stephanie hoda od motel i prošetati do lounge stolica uz bazen. Moj dah prestala kao što sam gledao hipnotiziran po njenom tijelu. Do sada sam imao samo naznake svoje ljepote iz konzervativne odjeće koju je nosila na posao, ali sada je bila parading pokraj bazena u zapanjujući žuti bikini otkriva tijelo iznenadan mladih i zavodljivost.Ja stavio na moje najveće brodu gaćice koje su ostavile mnogo prostora za moj penis kako bi sakrila njegovo neugodno stanje natečen i krenuo ravno dolje na bazen kao brz kao moje noge bi se premjestiti. Bio sam zbunjen, na moje ponašanje. Bio sam odrastao čovjek ponašajući se kao tinejdžer. 

Mi ležala uz bazen i razgovarao, a ja nosio moje sunčane naočale pa bih biti u mogućnosti da pogleda u nju nevjerojatna tijelo bez previše očite o tome. Žuti bikini lijepo nadopunjuje joj med-tonirana koža i bio je vezan za tanke žice na strani bokovima u velikim lukovima i imao je srednje veličine trokut od tkanine sprijeda i straga. Samo pokriva vrh joj oticanje grudi, a opet je povezan tankim segmentima žute string vezan u luk na leđa. Kao što moje oči slijede dolje od nje lijepe mlade grudi su zadržala iznad stana tonirana trbuh, a zatim je došao na uspon njezine stidne kosti i odbljesak njezine nevjerojatne hips vodeći u dugu par vitak, atletski tonirana noge. 

To je bio uzimajući jako vruće pa smo odlučili skočiti u vodu. Ja skočio u prvi i Stephanie slijedi. Nakon diže iz vode ona shrieked. 

"To je hladno!" 

Mi smo oboje smijali. Ona je zadrhtala i podlogom prema meni. 

"Dundo Rob, zagrli me za drugi, to je previše hladno." 

Ona je gurnuo joj natrag u mojim grudima i njezin zaobljeni stražnjica gurnuo pravo gore protiv moje bokove. O Bože, što je ova djevojka do mene dosadan kao što je ovaj? Moj penis, čak u hladnu vodu, počeo je da nabubri. Stavio sam svoje ruke oko nje vitak tijelo vuče ju čvrsto protiv mene i moje oči pogledao prema dolje da biti nagrađeni od strane pogled od sitnih bradavica, klepave i uspravno, tvrde što su gumbi, guranje protiv tanke žute tkanine joj bikini top. Moja usta zali na misao guranje vrhu u stranu, kliženje one sočne bradavice između moje usne, lagano vuče na njih sa svojim zubima i uzbudljivo Stephanie je ženstvenost. U 6 '1 "i oko £ 185 bio sam u mogućnosti to držati njoj zbijeno malo tijelo lako azijske i činila sadržaj priviti protiv mene, kao i moj apsorbirati toplinu. Na kraju trance je bio razbijen i mi nastaviti naš kupanje, ali sam bio počinju da imaju osjećaj da sam bio u nevolji s tom djevojkom, ako ona vodi do ove razine dosadan za bilo koju duljinu vremena. Nisam vodio ljubav, ili je bilo žensko druženje u skoro 2 godine od Ann je dobio bolestan i u nekom trenutku ne bi bio u stanju obuzdati sebe. 

Povratak na ležaljke sa suncem na to sredinom dana najgori Stephanie nije nešto što nije očekivao, a nije bio sasvim spreman nositi s-ona je podigao ulog opet. 

"Dundo Rob, mislim da ću izgorjeti. Možete li staviti neki losion za sunčanje na leđima za mene? " 

Oh, sranje, što bezobraznica. Što trebam učiniti? Odlučio sam igrati zajedno s njom dosadan i sam se preselio preko i sjedio na rubu njenog lounge stolica. Stavio sam SPF 50 losion u mojim rukama, a zatim počeo ga trljati na njezina ramena. Stephanie dosegla leđa i preselio svoju dugu kosu na stranu svoje glave, a zatim s njom lijevom rukom uhvatio samo kraj luka bikini string i brzo povući ona undid traka na leđima. 

"Tu, koji će učiniti jednostavnijim za vas." Rekla je. 

Moje ruke zaustavio i bio sam malo iznenađen, ali sam odmah zgrabio kontrolu sebe i nastavio sa losion. Ja sam rekao, ja sam stariji ovdje, ja sam u kontroli, ništa se neće dogoditi. U stvari, odlučio sam, ako je to malo lisica želi igrati igre sa mnom, onda ću se vratiti milost i zafrkavati joj malo. Počela sam raditi rukama čvrsto u ramena i dati joj lijep masaža. 

Stephanie počeo "Ooh" i "ahh" izradu seksi malo zvukova. Mogao bih reći da je uživanje moje iskusnim rukama igrati s njom zrela za udaju neiskusne tijelo. Uzeo sam više losion i to primijeniti na strane joj prsnog koša, klizna ruke dolje samo dovoljno daleko tako da vrhovi prstiju su samo jedva dodiruje strane njezine otekline grudi. Bio sam nudeći joj zafrkavati što sam stvarno mogao učiniti samo ako je ona sama podiže mali djelić i neka moje ruke slajd dolje i dalje njezin pehar humci tako da je moj palac i prsti mogu roll i tweek joj malo bradavice. Onda sam se preselio ruke dolje joj vitak struk na vrhu joj hard rock stražnjica. I neka moj prsti lutati samo malo ispod gornjeg joj bikini dna joj uzrokuje napetost lagano, ne znajući da li bih nastaviti dalje. Nasmijao sam se u osjećaj svoje tijelo zamrznuti. Preselio sam se na noge, počevši na nju telad a zatim se kreće do svoje nevjerojatne tonirana bedra.Moje ruke swirled u kružnim pokretima kreće ikad tako nešto dalje i dalje prema gore na svoj unutarnji bedrima. Sam mogao osjetiti njeno disanje promijeniti i svoje tijelo tensing nešto kao što sam bliže i bliže joj pička. Preselio sam se ikada više oprezno, kako ne bi joj uplašiti i njezin kraj naše malo igra prerano. 

Znala sam da je veseo mladu djevojku koja, sve do ovog trenutka, bio zaštićen dan i noć od svoje majke i dojam narasla Mans ruke između nogu mora biti nevjerojatno zastrašujuće, a opet seksi i uzbudljivo za nju. Zaustavio sam opet i opet ostavljajući joj napetost jenjavati prije nego što konačno kreće dalje i raditi moj palac dublje u njoj mišiće bedara, sada samo milimetra od svoje djevičansko vagine. Želju da se presele usta prema dolje, a okus joj sokovi gotovo neodoljiv. Stephanie je "oohs" i "ahhs" su sada puno dublje i throatier i znala sam da moja masaža imao je namijenjen učinak. U stvari njezin kupaći kostim je suh i sada sam bio siguran da sam mogao otkriti mokro mjesto njezina vagina usnama. Moj penis i moj samokontrolu nije mogao podnijeti puno više pa sam ju ošamario čvrsto na stražnjici i rekao: bg oglasi

"Masaža preko mlada dama, vrijeme ručka." 

Stražnjica cmok šokirana Stephanie od nje rožnat pospan i sanjarenja i ona iznenada podigla do podlaktice s lounge stolica, sama potporu na njezinu laktovima, a time i daje mi potpuno i nesmetan pogled joj savršeno formirane grudi teen, nevjerojatno čvrsta i zaobljena sa sitnim ružičaste bradavice i areoles. Ja nikada nije vidio par grudi ovog savršeno u mom životu. Bio sam pun straha. Ona je brzo shvatila što je učinila i osmijeh joj lice pokriveno kao što je srušio natrag na lounge stolica za pokrivanje joj grudi i dosegao natrag vezati joj vrh. Ja nonšalantno i brzo otišao na roštilj da bi moj penis pod kontrolom i pretvarao sam vidio ništa.Ostatak dana je bio fantastičan, a te noći sam Pomilovala moj penis i masturbirao s vizijom joj savršeno grudi ples u mojoj glavi. Sve dosadan i stidljiv ponašanje je izgradio ogroman teret i puštanje bio fantastičan. 

Mi smo bili kući jedne večeri i nekoliko dana kasnije Stephanie je ona htjela pitati mi uslugu.Rekao sam, sigurno, pucaj! Ona je rekla da je jako nevoljko, jer sam to već učinio mnogo za nju. Rekao sam joj da je ništa i da sam stvarno uživala da joj društvo i nadali joj je uživanje u njoj ljeta. Kad sam napokon opuštena joj dovoljno je izlanuo da je njezina tvrtka bila rezervacije klub u San Jose i imaju stranka i nije imala datum i bih umu da joj datum? Siguran sam da moja usta bila otvorena vješanje i moram imati izgledao kao jelen u farove. Objasnio sam joj da sam bio previše star za nju i da ona možda mogao dobiti jedan od ostalih stažista ili mladih radnika iz tvrtke da joj datum. Rekla mi je da ostali stažisti su "bruto" i da ona nije imala bilo tko drugi tko je mogao misliti i onda me pogledao u oči i reče: 

"Uglavnom, u slučaju da niste primjetili, ja se dogoditi da kao stariji dečki." 

Na kraju sam pristao na njena pratnja na party pod uvjetom da se vrate kući njezinih roditelja policijski sat vrijeme 01:00 i da je ona neka mi kupiti joj novu haljinu i cipele kao danas kako bi proslavili njezin 18. rođendan koji će biti dolazim u ponedjeljak sljedeći tjedan.Objasnio sam da je na taj način mogla nositi sadašnjosti i dobiti dobar koristiti izvan nje.Nepotrebno je reći da je bila uzbuđena i planirano shopping izlet za narednih nekoliko dana. 

Dva dana kasnije krenuli smo u dolinu sajam Mall pokupiti iz Stephanie's outfit za stranku.Nosila ju crne traperice koje su sprej oslikana na njoj stražnjica i bijele lanene vrh koji je ošišan i vezan u čvor neposredno ispod nje poprsje line ostavljajući joj dijafragma preplanula i izložena. Kao što smo hodali ona zakačen ruku na moje i napravio mi je gledati kako je pokušao na haljinu nakon haljinu. Dok neki ljudi svibanj pronaći ovaj zahtjevan, da imaju mlade seksi žena obavlja osobnom ljepotom parada za vas bio izuzetno uzbudljivo i moj penis definitivno nije bila sama ponaša. Sve što je pokušala na zadivljujući pogleda dao joj savršeno tijelo zbijeno a ja teško je pritisnut preporučiti jedna haljina nad drugom. 

Konačno Stephanie odabrani tijelo grleći malu crnu haljinu od Bebe koje su špageti trake i golim leđima prikupila tamo gdje joj dupe počeo krivulje prema van. Haljina je bila vrlo seksi i vrlo kratke, zaustavljanje sredine bedra, ali ne previše kratak i sa svojim tijelom ona sigurno mogla povući ga isključite. Ona me je pitao da li je napravio njezin izgled stariji i ja ju uvjerio da je izgledala ne drugi mlađi nego i iznimno omamljivanje 23 (branje godina mislio sam da će pronaći prihvatljivo, ne previše star, ne previše mladi). Stephanie nasmiješio, a zatim prodaje dama našla lijep par crnih patenta potpetice da dodan o palac i pol do njene visine.Sada je ona cereći se od uha do uha. 

"Moj prvi par pete! O, moj Bože, hvala vam Rob. Moja mama će me ubiti ako je vidjela tu haljinu i ona će me ubiti ako opet ona znala sam dobio petu. " 

Stephanie giggled i dao mi kratki malo zagrljaj zahvale. Tijekom našeg shopping Također sam imao upozorava ona, ne više me zvala "Dundo Rob", ako sam ja idući u biti tvoj pratnju te stranke. Rekao sam joj da će to učiniti da se osjećam kao dinosaurus. Bez ikakvog napora tobožnji na nju dio je napora usmjerena na mene zoves "Rob". Povratak u centar je pogledao u mene sa svojim velikim smeđim očima i reče: 

"Uh, Rob, haljina špageta remen pa mi treba neki poseban pod-stvari, ako znate što mislim, a vjerojatno i neke čarape". 

Ona blushed malo crveno. Mi se dogodilo da se prolazi Victoria's Secret tarifni natrag u auto, pa sam zastao i rekao, 

"Pa, ovdje je savršeno mjesto. Možete otići i meni telefon kad ste sve spremni, a ja ću doći i platiti. Idi divlje, to je tvoj rođendan! " 

Stephanie pogledao u mene i pitao ako sam bio siguran da je bio "OK" i sam uvjerio ju je.Ona je tada uzviknuo da je njezina mama će "ubojstvo" joj, ako ona zna koliko zabavno je bila vlasništvo. A onda sam na čelu off za napraviti neki shopping prozora, prisiljavajući sebe s konačnim volje ostaviti Stephanie sam dok je moj mozak stvarno htjela ostati i vidjeti ono što je izabran na Victoria's Secret. 

U petak navečer smo spremni za stranke. Stavio sam na lijep par sive široke hlače i sportska jakna. Došao sam dolje u 7:00 i čekali u automobilu. Stephanie napustili motel i bio sam zapanjen. Crna backless haljina, crne čarape, lakirane kože peta, njena mala crna clutch torba, ukupni učinak je seksi i sofisticiran. Bio sam obavijen u tišini i mogao čuti samo pete joj klikom na palubi kamenje kao i ona mi je prišao. Ona svakako nije izgledao kao uskoro biti 18, izgledala je više kao vrlo seksi 22 ili 23. Kosa joj je bila sklupčana labavo i ošišan na leđa s velikim crnim i srebrnim kose isječak, gimnastika u okvir njezina blistava lica, a ona je baršuna ogrlicu sa sitnim srebrnim srce na njemu oko vrata. Njezina su uši ukrašene savršen malim srebrne naušnice. Stephanie je koristio više make-up i oči i lice su osvijetljen s anticipacija i uzbuđenja koje je opipljiv. Ona je postignut iz njezine lijeve ruke na mene i udario malo pozirati, 

"Dakle, kako mogu izgledati? Prihvatljivi? " 

Ja skoro uguši na moje riječi. 

"Prihvatljivo? Možete pogledati nevjerojatne Stephanie. Siguran sam da ćete biti najljepše žene na zabavi. " 

Ona giggled i skliznula u auto, ljuljajući svoje noge zajedno u elegantnom pokretu u kantu sjedalo. Okretanje glavu prema meni ona je odgovorila: 

"Pa, znam da ću imati najzgodniji datum." 

Mislim da ovaj put sam svibanj imati blushed i moje glave vrti malo kao što sam mogao osjetiti sam bio gubitka kontrole s njom penis-dosadan diže na sve veće razine. 

Stranke otišli prilično dobro što se tiče ured stranke idu s oko 300 ljudi zaglavio u klub. Mi družili i sam upoznao neke od Stephanie's kolege i ja mogao reći da mi je prikazuje off na druge mlade radnica. I neka joj imaju tri čaše šampanjca i mi plesali nekoliko plesova i DJ je bio prilično dobar. Prema ponoći ona inzistirala na težak Red Bull i votku jer svatko je bio počinju da se prilično neotesanac i usranog i ona nikada nisu imali jedan. JA je napravio siguran da sam zaglavi na koks jer sam bio u vožnji. Neposredno prije ponoći DJ prebacio na spore pjesme i Stephanie me izvukao na plesni podij i prije nego što sam mogao prosvjeda je imala razbarušen glavu kose odmara na mojim grudima, rukama zamotan oko vrata i bio je pritiskom joj toplo tijelo na moje. Ples kao da traju vječno i moj penis je bio ovan jahali ravno do kraja, pritiskom na nju zdjelicu. Njen parfem wafted u moj nos i moje ruke nisu imali mogućnost dati backless haljina, osim za odmor na nju golu kožu iznad nje stražnjica. Imao sam samo dovoljno samokontrole da se odupre ostavljajući ruke lutalice u tami i pritisne tijela na plesnom podiju. Ja sam htjela više od svega na to da moje ruke skliznuti niže, na slajd ispod njezine haljine i držanje joj teško zaobljeni bum. 

Kada je ples završio sam izdvajali daleko od nje vruće tijelo i dajte joj da joj runde reći "bye" za svoj rad kolege i onda joj hustled na auto tako da smo mogli glava kuće. Povratak na kući sam hodio Stephanie na vrata motel jer je jako tamno i ona je bila malo pripita od nje novi eksperiment s alkoholom. Morao sam joj držati do struka kao što smo hodali da bi joj stabilan. Na vratima sam se spremao napustiti kad je gledao u mene s pouting usnama i velikim buljave oči, 

"Ne gospodo dati njihov datum poljubac za laku noć?" 

Više penis dosadan s malo lisica. Stavio sam ruke na nju struka kao što je okrenuo joj obraz da me i ja nagnuo naprijed dati joj poljubac na obrazu. Kao što sam se nagnuo naprijed Stephanie naslonila svoje tijelo u moje. Na zadnjoj sekundi, kada je moje usne su oko na dodir njen obraz, preselila glavu u lijevo i umjesto susreta obraza usnama mi upoznala svog vrlo toplo, vrlo vlažna, jako mekana i vrlo strastveni usne. Stephanie ruke povukao me prema njoj i jako sam bio je uhvaćen off balance kao poljubac sam očekuje da će biti čedan poljubac na obrazu pretvorilo u strastveni poljubac otvorenih usta nevjerojatnih seksualnog intenziteta. Osjećao sam se trnci pucanje kroz moj penis i pulsirajuće s engorged krv i moja usta instinktivno otvoren za primanje joj plaho sondiranja jezik koji je bio prodoran uvjetno u moja usta. Moje ruke, također naizgled izvan moje kontrole, uzvratili i izdvajali joj tijelo u moje, osjećam njene grudi, njenu kosu, miris njezina parfema sve pomiješano da me opije.Moj penis da je za tako dugo samo je osjetio samo dodir moje ruke sada uživali osjećaj tvrtke ženskog tijela prislonjen svojoj dužini. Osjećaj, tako dugo odsutan, imao moj penis trnce i pulsiranje i žele više. Sam očajnički željela da joj se sada, ali sam znao da je nemoguće. Bokovima, sad brušenje protiv mene, rekao mi je ona svibanj biti mlad, ali ona je rožnat i spreman. Što trebam učiniti? Sa svim volje lijevo u me je izvukao daleko. Bez daha, ona pogleda u mene sa svojim velikim očima nestašne, 

"Rob, koji je bio samo savršen kraj savršenog noći." 

Нема коментара:

Постави коментар