.

четвртак, 24. март 2011.

Sexy oglasi


Ovo je moja priča, a  erotski doživljaj u mom životu.

To se dogodilo prije četiri godine kada sam bio 32. Ja sam sada 38 i oduvijek htjela pisati o tom iskustvu.

Bok, ja sam AMISHI, što znači čisti užitak. Počela sam se oblačiti provokativno i uvijek nosio uske majice i košulje, koji bi duboko rezati ispred da bi prikazati moje 38-inčni grudi. Suknja do koljena će biti duljina dati lijep pogled na moje seksi bedra i nosila uske traperice koje je dao jasan pregled strukture i pokazao moje seksi magarac. Uživao sam način na koji ljudi buljila u mene, i da uvijek bi mi mokre i imao sam masturbirati u privatnost zahoda ili kod kuće.

Pogled ili zavirite u moj 38 inch grudi i uspravno sise, erotika bilo bi Man's slast. I to top gore moj NFO-a ili 'bradavice Freak Out's' bi bilo tko teško na.

Prije nekoliko godina, moj najbolji prijatelj Komal me je pozvao da ostane s njom i njezin suprug za nekoliko dana na svojim Kuća na selu u sjevernoj državi Gujarat. Komal i ja je otišao van clubbing samo o svake noći! Na moj sinoć Komal ne želim ići van clubbing, jer ona je morala biti gore sutradan rano ujutro za nekih obiteljskih funkcija, pa sam otišao sa suprugom, Kabir sam i imao veliku vrijeme. Ostavili smo klub oko 2 sata ujutro.

Na početnoj vožnje taksi bio sam više nego malo horny. Mislio sam da to mora biti s obzirom na sve sam pio alkohol. JA stvarno ištanje da biste dobili jebeno te noći sam bio toliko uspaljen. Bilo je nekoliko puta tijekom noći uhvatio sam Kabir gledajući moje tits, ali sam znao da je off limits. Iako, moram priznati da sam pitao ako on će biti zainteresirani i mogao sam ga dobiti da me jebati. Misao me nevjerojatno mokro!

Bio sam boravka u prizemlju spavaća soba i počeo da biste dobili spreman za krevet.Kao što sam bio uzimajući gol, pozvao sam Kabir doći vidjeti majicu sam kupio za Komal. Nosio sam samo bijelu majicu i gaćice svilenkastom. Ovo je bio moj najbolji prijatelj je suprug i osjećao sam se tako loše o želji za zajebavati ga. Nisam bio jeben u oko 8 mjeseci i stvarno htjela hard penis unutar moje mokro, zbijeno dlakav maca!

Sa mojih leđa mu okrenuti, ja skliznula moj bijeli T-shirt off, okrenuo i dao Kabir lijepo dugo francuski poljubac. Potom me gurnuo uza zid i počeo lizanje moje tits. Mislio sam za sebe: "O, moj Bože" Ja žele i trebaju se zajebavati, Kabir! "

Kao što sam naslonjen na zid, ja skliznula moje pravo srednji prst u moje gaćice i masira mi klitoris kao Kabir lizali moje tits. U ovom trenutku, bio sam stvarno uključen, ali ne siguran ako JA bi trebao zadržati ide.

Prevencija se ne može čekati. Niti možemo.

Dobio sam na koljena i počeo lizati Kabir's penis  sex i erotika poput lizalica. Kabir lagano izvukao svoj jezik između mojih nogu i prema mome maca. I tako je bio uključen uzimajući lizali po Kabir, gledajući njegov penis hard rock postati. Nisam briga on bio u braku s moj najbolji prijatelj.

Tada sam rekao Kabir nešto što ni danas ne bih mogao vjerovati ušima, htio sam ga da me jebati i ispuniti moja pička sa svojim toplim sperma! Ja još uvijek ne mogu vjerovati što sam se spremao učiniti, ali sam bila tako mokra, rožnat i stvarno u tom trenutku samo željela biti jebeno moj najbolji prijatelj suprug.

Kabir mi je rekao da se na sve četiri.  Sexy devojke Srbije On me želio doživjeti psić, Drevni kamasutra bolesti u drugim riječima pseću stilu.

Ja još uvijek ne mogu vjerovati koliko sam htjela svojim toplim sperma u mojim maca.Također sam sjetio za djelić sekunde da sam prestao uzimati za dugo vremena.

Kabir staviti njegov penis u blizini moja maca i roku sekunde sam njegov tvrdi penis u meni. Njegov penis trljanjem moju G-točku bio poput ništa sam ikada doživio s bilo kojeg čovjeka, čak ni moj muž. Bilo je tako erotičan! On je izvukao svoj hard penis iz moje maca i stavio ga pravo u mojim ustima.

Ja opet očajnički željela Kabir je penis u moje vruće zbijeno maca, što je još važnije htio sam Kabir je vruća sperma u meni. On je popeo na vrhu mene i stavio hard penis u meni!

Odjednom, sjetio sam se da sam opet prestao uzimati pilule i da Kabir nije nosio kondom. Rekao sam da sam bio Kabir ne na pilule i da bi sperma bolje na mojim grudima. On je rekao kako želi da se sperma u meni i da nije bilo njega zaustavljanja.

Prevencija se ne može čekati. Niti možemo.

Bio sam oduševljen da ga slušaju reći da me to nije brinulo, uhvatio svoga magarca i povukao ga dublje u meni! JA stvarno ištanje njegov vruća sperma u mojim maca.

Sam stisnuo mu jaja prilično teško, i izvukao na njima prilično snažno, činilo se da se poveća intenzitet njegova orgazma. Onda odjednom Kabir počeo me ispunjava svojim sperma prilično teško u mom maca. On je pucao veliku količinu tople cum unutar moja pička.
Kabir mi je rekao da lizati sperma off njegov penis. Ja lizali ga čistim i proguta svaku posljednju kap, dok osjećaj kao pravi kurva!

Sutradan je vrijeme za mene da se vrati kući. Komal i Kabir mi je pao na željezničkom kolodvoru.

Нема коментара:

Постави коментар